True Evil Dark Gothic Blog Of Sadness: Música do Demônio

domingo, junho 13, 2004

Música do Demônio

Creio que meu coração demoníaco é alimentado a cada dia que passa pelo Metal. Afinal, o Metal é a Música do Demônio, certo? Então, resolvi postar aqui partes de músicas que realmente me fazem adorar o Senhor das Trevas mais e mais, e odiar esse mundo fétido e deprimente em que (sobre)vivemos...

"Today is born the seventh one
Born of woman the seventh son
And he in turn of a seventh son
He has the power to heal
He has the gift of the second sight
He is the chosen one
So it shall be written
So it shall be done"


Seventh Son of a Seventh Son, by Iron Maiden

"Archangel, Dark Angel
Lend me thy light
Through Death's veil
'Til we have Heaven in sight!"


Satanic Mantra, by Cradle of Filth

"Homicide-Suicide
Hate heals, you should try it sometime
Strive for Peace with acts of war
The beauty of death we all adore
I have no faith distracting me
I know why your prayers will never be answered

God Hates Us All, God Hates Us All
He fuckin' hates me"


Disciple, by Slayer

E, para aqueles que além de palavras precisam do som para que suas almas tornem-se mais podres e maléficas, aqui vai o link para uma "linda balada" do Gorgoroth:

UNCHAIN MY HEART!!!

...e que suas vidas sejam cheias de ódio.

HAIL AND KILL

True Evil Metal Warrior

|